Desperate housewives

Spännande med Desperate housewives, äntligen har det börjat!

Maryam har varit förskyld hela helgen till nu, stackarn! Hon är alltid sjuk känns det som...

Hon har inte varit på dagis nu dom här två dagarna men imorgon ska hon dit för hon är bättre nu bara liite snorig och jag måste på ett möte. Stackarn hämtade sin overall imors och sa: Ut och pekade på dörren :( Hon älskar dagis och att vara ute. Så efter maten plus vilan gick vi ut och åkte rutschkana sen så prommenerade vi, sen så gick vi och köpte kinderägg, kindermaxi, lite lösgodis som va i en liten hink som hon bärde hela vägen hem min SÖTNOS och en nougat och tarragona till moi, yummyi :)

Sen så har vi tvättat en massa plus städat.

Åt Paella till middag.

Ja.

Ska duscha nu sen sova måste upp tidigt imorgon.

Natti.

 

Hittade söta cambilder på hennes pappas dator :)

 


Postat av: Lucy Ewelyn {lucypath.com}

Svar: Hihi vilka söta fötter! Jag har ju sj stora fötter & är 181 cm lång så det är väl därför :) Tror båda blir långa då jag o daniel är lika långa :) Alica har 98/104 i kläder numera också.

2011-08-16 @ 11:58:38
URL: http://lucypath.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback