GodNatt

Hello hello!

Idag har vi varit på medborgarkontor för att byta dagis till Maryam för som ni vet ha vi flyttat en liten bit , en station, från vår förra lägenhet. Haha men det är jobbig att åka tunnelbana sen promenera en bit så darför ska vi byta. Vi har fått en plats den 7de...
Sen så gjorde jag Lasange till middag idag, MUMS!
Jätte gott , har aldrig gjort det själv förut och kan inte ens minnas när jag sist åt det!
Sen så somnade Maryam kl 19.00, så jag och hennes pappa tittade på en film. Den var jätte Sorglig :( ska tipsa om den imorgon!
Sen såg vi Big brother lite och nu sover han också hehe ska gå och lägga mig också är jätte trött!
Men vi hörs.


HAHAHA omg jag när jag va liten, liknar jag Maryam??;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback