Natti..♥

Alltså jag badade Mimi för en två timmar sen och sen sov hon och nu har hon vaknat sen en halvtimme???
Är jätte trött och hon måste till dagis imorgon för jag har ett möte sen kl 4 ska vi till sabbatsberg angående min halsmandlar-operation för gissa vad, har inte haft möjlighet att gå på förra tiden som jag fick, var sjuk som vanligt....  aja hinner inte ladda upp bilderna som jag tog idag men laddar upp imorgon!
Ska försöka sova med henne nu.


Gonatt!


Postat av: Stalker dude nr 1

Nämen tjena hoppsan på dig! gullig unge du har där riktig godbit! jo det är så här att jag gärna skulle vilja ha sabas blogg det är min förebild och jag hoppas jag kan få den av dig har glömt bort den. Mvh

stalker dude nr 1

2010-11-02 @ 18:33:25
Postat av: hadeel

Okej visst , men vem är du???



http://prinsessasaba.blogg.se/



=)

2010-11-10 @ 18:23:26
URL: http://hadeel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback