I'am Back!

Ja nu är jag tillbaka :)

Det var ett tag sen sist jag blogga men jag har haft fullt upp!
Min praktik tid slutade i fredags, 30/6.. Dom fråga om jag ville extra jobba, får se om jag hinner för nästa vecka börjar skolan!

Sen har jag varit sjuk i en vecka om maryam blev sjuk veckan efter mig :/

Nu kan hon gå flera steg!!! Så roligt och äntligen! Folk  är verkligen jobbiga  'kan hon inte gå än?!' 'ta henne till en doktor' osv?!?! Alltså alla barn är olika och hennes barnsöktare på bvc sa att det kan ta upp till 2 år, sen dom ska se varför barnet inte kan gå.. Dessutom finns det många barn i hennes ålder som inte kan gå än, iaf på familjeliv ;) Men snart kommer hon springa för fullt :) Min Älskling ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback