Torsdag!

Jag har varit såå dålig på att blogga! Har inte haft tid, igår var vi och hämtade en fågel, nymfparakit ( min man älskar fåglar och har redan 4 zebrafinkar och två undulater ) :P
Iförgårr var vi igen på Bvc för i måndags måste man tydligen boka tid.. så vi gick på tisdagen.
Mimis bvc sköterska tittade på hennes hud och salvan ( Propyless ) hade inte hjälp så mycket så hon fick recept på en till sån + mildison kräm. Och hon ska boka tid hos Mimis barnkläkare för att han ska se vad det är för nåt..! 
Ja idag ska jag faktiskt ut på en promenad och sen köpa lite saker till Mimi ( barnmat och sånt )
Sen ska jag hem och städa  :/ Lovar att skriva mer sen, måste bli duktig :)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback