Oj..

Det var ett tag sen jag blogga! ( förlåt Helin )
Men jag har haft fullt upp! Min pappa kom hem från marocko han var där i en vecka tyckte det var tråkigt så han kom tidigare än planerat hehe.
Så vi va hos mina föräldrar och sov över faktiskt! Åt god mat och sånt.
Ja igår var vi i centrum och kollade på jackor och vinterskor hittade inget snyggt ska till stan istället där måste man ju hitta?!:/
Det var SÅ mkt snö, jätte svårt att ta sig fram med vagnen som har små hjul..men mysigt :)
Sen blev vi så hungriga att vi åt pizza , som inte var god. :/

Igår sov jag kl halv 5, Mimi var sååå jobbig vet inte vad det var med henne..hon vill inte sova på sin säng så hon sov brevdid mig men inte det heller hon ville att jag skulle krama om henne och då sov hon <3, efter mkt hit och dit.

Ja idag så tvättar jag kläder, suck.
Till lunch gjorde jag fiskpinnar till mig och fiskfile till mannen + banangröt till Mimi ;p
Ska göra lite barnmat och frysa in idag tror jag!
Nu ska jag ta ut tvätten hörde maskinen pipa :P

Ja jag bloggar lite senare då! :)

(Justja gjorde själv en bloggdesign, inte så snygg men iaf :P )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback