iGÅR

Ja igår så kom vi hem runt 23.00 , pappa skjutsade hem oss!
Vi bor inte så långt ifrån mina föräldrar, men min mans föräldrar bor i ett annat land, Irak :/
Själv kommer jag också från Irak men har bott här sen jag var 4-5 år!
Men iallafall så när vi kom hem ville inte Mimi heller sova.. hon sov i 10 minuter i bilen och sen när vi kom hem kanske 15 minuter till, sen vakna hon och ville inte sova förens kl 3 ?! 
Jobbig natt men bättre morgon för alla oss 3 (Jag,Mimi och hennes pappa som heter Bashar) för vi vaknade kl 11 :) SKÖNT!

Men ville sova mer... haha ;p

Just det igår när jag var på stan jag hittade visst mer :S 
Trodde att jag bara köpte koftan och skorna haha + maten!
Men jag hittade två fina långarmade bodies till sötisen,hellokitty strumpor och två thigts 

Fixar bilder ikväll!


♥Titta mamma va duktig jag är som håller i TV kontrollen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback